Termékszállítás, garancia

Termékszállítás, garancia vonatkozik minden általunk kforgalmazott termékre, ami magában foglalja a gondos kezelést, és a rendeltetés szerű használatot.

Az árut a megrendelést követő 2 – 5 munkanapon belül kézbesíti a Magyar posta a megadott szállítási címre. Kérjük, feltétlenül olyan szállítási címet adjon meg ahol napközben elérhető. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést hagy. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon érdeklődhet.

20 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási költséget cégünk állja, így Önnek csak a termék árát kell kifizetnie, semmilyen plusz költséget nem számolunk fel!!

Az utánvétes kiszállítás díjszabását a következő táblázat tartalmazza:

  • 20.000 Ft-ig – 1590 Ft.
  • 20.000 Ft feletti INGYENES!

a) Ingyenes átvétel

Jelenleg nem áll rendelkezésre a személyes átvétel.

b) Fizetés

A megrendelt termékek árának kifizetése, a webshopban a pénztár oldalon történik. Az elérhető fizetési formák: Paypal, Visa, Mastercard AmEx,
Ha önnek nincs paypal számlája, akkor sincs gond, hisz a paypal oldalán szintén rendelkezésre áll a biztonságos kártyás fizetés, a népszerű kártyatípusokkal. (Visa, Mastercard AmEx)

c) Szállítás

A megrendelési folyamat végén a rendszer tájékoztat a szállítás költségéről. Az online fizetés sikeressége után azonnal átadjuk a küldeményt postai szállításra.

Fontos!

Reklamációt,cserét, sérült összetört parfümökre csak a postűs elött felbontott és jegyzőkönyvezett termékekre áll módunkban elfogadni!

Kérjük, hogy közvetlen a csomagátvétel után ellenőrizze és bizonyosodjon meg a számla alapján, hogy Ön a rendelésének megfelelő terméke(ke)t kapta. Esetleges hiányosság esetén jelezze ügyfélszolgálatunk felé.

d) Garancia

Minden termékre 1 év garanciát vállalunk, ez alól kivétel a fizikai lárosodás, és szándékosság.

Feltételek:

  1. A sérült csomagolás esetében kárjegyzőkönyvet kell felvenni illetve a külsőleg fel nem ismerhető károkat a kiszállítást követő 7napon belül írásban jelezze a tőlünk kapott visszaigazoló e-mail címre. shop@digitálisfestmény.hu
  2. A szállítási költség minket terhel akkor, ha az áru a mi hibánkból sérült, vagy ha nem azt kapta amit kért.
  3. Az egyedi képek, a személyes termékek esetében, a terméket csak a 2. pont alapján cseréljük.

e)  A megrendelésről a rendelési folyamat végén a rendszer Magyar nyelvű visszaigazolást küld. Amennyiben ezt 48 órán belül nem kapná meg, nézze meg a Spam levelek között, vagy jelezze ügyfélszolgálatunkon. A megrendelés szerződésnek minősül mely Magyar nyelven kerül megkötésre.

f) Termékképek
# Figyelem az áruházban feltüntetett képek illusztrációk, a termékek tényleges kinézete ettől némileg eltérhet!
# Emellett törekszünk arra, hogy minél pontosabb képet mellékeljünk a termékekről. Ha egy termékről nem talál képet az áruházban, az nem azt jelenti hogy nem rendelhető.